Известие

Collapse
No announcement yet.

изгоял бушон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изгоял бушон

    здравеите имам 1 болезнено проблемче,сега ште обясня и ако някои има някаква идея ште съм много благодарен.Така има 1 изгорял бушон които като го сменя и дам контакт веднага гори,на гнездето на бушона няма никакъв символ а пише само сервиз.От това нешто не ми работи осветлението на таблото,климатроника,осветлението на всички копчета на таблото,а самия копютър работи но само радиото и касетата,ништо друго,като разхода и т.н.Пробвах като сваля акумолатора,никаква промяна

  • #2
    Причината е късо съединение.Може да е в консуматора но може да е и в захранващите проводници.Ако е в консуматора е лошо.Ако е в проводниците има риск от запалване но като цяло е по лекия вариянт на проблема.Не слагай усилен предпазител за да не подпуши нещо из инсталацията.Хубаво е да се прозвъни веригата която захранва съответния консуматор.Може да се пробва как гори предпазителя.Ако при даването на контакт гори мигнвенно с "припукване" значи е пълно късо ако гори със известно закъснение и силно загряване значи е голям товара това може да е в следствие на неоразмерен предпазител с по малка тоководимост или на менте такъв.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29925 виж и тук също.
    Last edited by balev64; d.m.y г., 20:02.

    Comment


    • #3
      Тъй като колата е отскоро с теб... ме навява друга мисъл.
      Можеш ли да снимаш въпросното място за да видим да не би да трябва да е друг бушона Ако предният собственик е сложил по-слаб... колкото и пъти да го сменяш все ще гори.
      безплатни обяви
      Моята 166

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
        Тъй като колата е отскоро с теб... ме навява друга мисъл.
        Можеш ли да снимаш въпросното място за да видим да не би да трябва да е друг бушона Ако предният собственик е сложил по-слаб... колкото и пъти да го сменяш все ще гори.
        Прав е колегата напълно е възможно така че давай !
        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
          Тъй като колата е отскоро с теб... ме навява друга мисъл.
          Можеш ли да снимаш въпросното място за да видим да не би да трябва да е друг бушона Ако предният собственик е сложил по-слаб... колкото и пъти да го сменяш все ще гори.
          да мога оште утре ште го снимам и до вечерта ште ги кача,но мисля че няма да е това заштото и предишния собственик я е карал така но пък може и да излезе нещо

          ---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

          Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
          Причината е късо съединение.Може да е в консуматора но може да е и в захранващите проводници.Ако е в консуматора е лошо.Ако е в проводниците има риск от запалване но като цяло е по лекия вариянт на проблема.Не слагай усилен предпазител за да не подпуши нещо из инсталацията.Хубаво е да се прозвъни веригата която захранва съответния консуматор.Може да се пробва как гори предпазителя.Ако при даването на контакт гори мигнвенно с "припукване" значи е пълно късо ако гори със известно закъснение и силно загряване значи е голям товара това може да е в следствие на неоразмерен предпазител с по малка тоководимост или на менте такъв.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29925 виж и тук също.
          този вариант с късото повече ми допада си мисля 4е някуде прави късо,възможно ли е някакво реле да е изгоряло и в следствие на него да става късо

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lennox Покажи съобщение
            да мога оште утре ште го снимам и до вечерта ште ги кача,но мисля че няма да е това заштото и предишния собственик я е карал така но пък може и да излезе нещо

            ---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:12 ----------


            този вариант с късото повече ми допада си мисля 4е някуде прави късо,възможно ли е някакво реле да е изгоряло и в следствие на него да става късо
            Балев правилно те е насочил.Провери си първо тази зелена кутийка която е от дясната страна на педала за газта под ацс-са
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
              Тъй като колата е отскоро с теб... ме навява друга мисъл.
              Можеш ли да снимаш въпросното място за да видим да не би да трябва да е друг бушона Ако предният собственик е сложил по-слаб... колкото и пъти да го сменяш все ще гори.
              ето въпросното място,от ляво на дясно първата колона(хоризонталните бушони),отгоре на долу вторият бушон,този които е без номер,иначе е 10 ампера
              Attached Files
              Last edited by lennox; d.m.y г., 14:36.

              Comment


              • #8
                Да колега въпросния бушон отговаря за всички тези работи които си описал та дори и за тела и темпомата , но наистина го дават да е 10 Ампера ! Не знам какъв е точно проблема при тебе , но дано по-бързо го отстраниш !
                Last edited by leketo84; d.m.y г., 23:58.
                Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                Comment


                • #9
                  мерси колега,аз съшто незнам какъв е проблема но в наи скоро време смятам да разбера и ште пиша в форума,дано не си забравя да направя и снимки, ПС.незнам за теб но за мен за всички тези работи 10А бушон ми се струва малък ?

                  Comment


                  • #10
                    В рамките на шегата на едно средно по глемина село захранващия трафопост с трансформатор 63 кV/A е с предазители 4 А.Но то е друга тема и друго напрежение.

                    Comment


                    • #11
                      ште го имам в предвид

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                        В рамките на шегата на едно средно по глемина село захранващия трафопост с трансформатор 63 кV/A е с предазители 4 А.Но то е друга тема и друго напрежение.
                        Прав си ама защо не споменаваш че тия предпазители не командват пряко протичащото напрежение а само отварят и затварят контакторите-през които наистина минава цялото напрежение.Иначе ако минава през тях цялото напрежение ще трябва да търсим предпазители поне 2000 А.Имаше начин по който се смяташе колко ампера е нужен предпазител за определено напрежение ама малко в момента ми е мъгла.
                        Last edited by teodor80; d.m.y г., 22:51.
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                        Comment


                        • #13
                          Izvinqvam se che pisha na latinica no tyi kato v momenta sym v Gyrciq nqma kak da pisha na bylgarski.Otnosno zabelgkata na Teo shte mu kaga che kontaktori na visokata strana v trafo nqma.Ima ROM-ove ROS-ove ,VLDK-ta i VP-ta.I predpazitelite deto sym gi spomenal sa bash tolkova ampera za direktno provegdane na tokove s napregenie 20 000 voltta kym ponigavashtiq transformator.Pisyl sym cne e drugo napregenieto i sega ne mu e vremeto da obqsnawam kak se promenq amperaga sprqmo dadeno napregenie.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                            Izvinqvam se che pisha na latinica no tyi kato v momenta sym v Gyrciq nqma kak da pisha na bylgarski.Otnosno zabelgkata na Teo shte mu kaga che kontaktori na visokata strana v trafo nqma.Ima ROM-ove ROS-ove ,VLDK-ta i VP-ta.I predpazitelite deto sym gi spomenal sa bash tolkova ampera za direktno provegdane na tokove s napregenie 20 000 voltta kym ponigavashtiq transformator.Pisyl sym cne e drugo napregenieto i sega ne mu e vremeto da obqsnawam kak se promenq amperaga sprqmo dadeno napregenie.
                            Е принципа е долу горе същия.Аз все пак не съм професионалист като теб в тая област.Имам си само мои лични наблюдения за обща култура.Нали знаеш къде ме бива мен!!!
                            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                            Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                            Comment


                            • #15
                              Ne go priemai navytre.Vigdam che i da ne si profesionalist znaesh dosta i to naj veche ot razdel operativni verigi,puskova avtomatika i aparatura

                              Comment

                              Working...
                              X